Nanna in da house!

Detta är Nanna som talar! Lyd min minsta vink!
Ta på dig en banan dräkt så är det chic!

Pfft Hahah! Nej såklart inte du ska ta på dig en banan dräkt. Vad tror ni om mig?!
Nej jag är då 17 lite under ett halvt till 18.
Älskar japansk kultur, visual kei, cosplay och traditioner..
Mest de två första det sista är mindre av.. *harkel*
Jag tänker gå på Närcon som Lavi detta år, troligtvis inte den ända.
Dräkterna är inte sydda då vi har precis flyttat och symaskinen ligger nere. *snegla på lådor med en tydlig suck*
Chomp är Yuuu~ <3
Whut? Yeah i like BL so what?!
BL, Yaoi, Shouen-ai, gay.. Vad ni än kallar det jag kan det.
Och mina idoler i Cosplay är Sweden Ace Ace-of-sweden.
De var de första som väckte mitt intresse för Cosplay med deras skets om D.Gray-man.. Så efter någon månads av läsande av den okända serien för mig, fattade jag varje ord de sa. XD HAH!

För att inte förvirra er om ni inte fattar är jag en tjej!
Skulle varit något va att varit kille och kallat sig Nanna..
Yezz jag skriver för mycket märker jag.. *se på Chomps inlägg*
Klassar ut dig totalt XD
Tja se ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0