3 dagar kvar! o.o OMG!

Jag tror jag döör~!! D8 Är så spänd inför det här att jag är så blandad i huvudet att det inte är sant O.o Och nu hittar jag inte videokamerans laddare! O.O'' Men dräkten är klar i alla fall. *pust* =0=' Ska lägga upp en bild innan jag åker eller så blir det väll efter eller på närcon XD Rhode Kamelot, Lavi/Usagi/Rabi/Bookman junior/Derek... "Strike!!" (*host* Många namn? Nää då inte alls o.- ) Och så min syster som Senior book man PANDA! Som en panda då xD Men jag får väll filma endast med den lilla röda fotokameran.. Den funkar i alla fall det ska jag vara glad för x3 Och nu är Kusse nere också. x3 Kom ner idag men hon åker inte med utan stannar hemma under helgen xD Annars ja så lyssnar jag på nico nico douga.. För jag har inget bättre för mig så sent på kvällarna. Men det är för att jag inte kan sova heller =0= Vet inte men det är väll upprymdheten som håller mig vaken Xd




Ja jag testade göra en logga för en minut sedan medan jag skrev xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0