Go Go Symmetri!

Hah! Då var jag här igen..
Blev inte som jag lovade dock att jag skulle komma hem och visa min klippning. -.- Jag är mycket slarvig med att skriva. Men nu kommer det en bild åtminstone.
Jag ska då efterlikna Lavi ifrån D-Gray-man och leka intervjuare. ^w^ Åtminstone en dag annars kommer jag nog filma och ta kort på allt som går ^^'


Detta togs den 9 maj så det är ett tag seda, mitt hår är rödare men i samma längd och jackan kan man inte få tag på för den är från mammas garderob x3 ljuva 80-tal.



Så jag tänker jag nu lämna er med att Närcon är om tre veckor från och med nu o.o Bild på Lavi kostymen komemr nog upp i sinnom tid x3
Så nu får ni en låt av mig också av en annan grym Cosplay grupp i Usa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0