Nanna again

18 dagar kvar till Närcon,

Det börjar dra ihop sig nu. Spännande faktiskt, ganska mycket att tänka på ändå.
Packningslista till exempel.
  1. Vatten flaskor
  2. Dräkter
  3. Kläder (vanliga)
  4. Sovsäck / Kudde
  5. Musik till bilen
  6. Pengar
  7. Kamera
  8. Glatt humör
  9. Bra väder
  10. Video kamera
  11. Papper och penna
  12. Mat? Äsh det köper vi där..
Det är det jag kan komma på, har en till lista vi gjorde innan Närcon sas att det skulle bli av. xD Oh ja jag är synsk och gick ett hel år på att 'veta' att Närcon skulle bli av i sommar. Bara det blev fail med datumet.. -.-
Förra året var det på min födelsedag 1 augusti.. Humh.. Ja ja detta är som en precent i förskott till mig själv x3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0