Nana sover inte än.

Chomp sover om någon vill veta XD
Jag har suttit och målat, för när jag kan vara uppe längre på kvällarna så är jag det ^w^ Så är det bara.
Det blev ur den nya serien Durarara!! Faktiskt mycket bra serie när man sett de 7 första som nu har kommit ut sen januari och ännu ett avsnitt kommer om två ~ tre dagar.


Izaya-Kun är min favorit även om han är ett helt bad ass -.-'' Sätter dit Sissy för ett brott..
Izaya är den med den fluffiga kragen och håller i en kniv, Sissy är inte hans namn utan smeknamn och är det som har grava problem med sitt humör. Blir arg och lyfter godisaoutomater och släger det på dem han inte gillar... Gissa vem det är i bilden XD Okej ett tips den som inte ser glad ut. XD
De andra två minns jag inte namnet på men de är bra i alla fall. För att jag inte minns namnen var det att de hade så jobbiga namn att komma ihåg X'P
Men ja den har jag målat igen xD tog ett tag dock..
Oyasuminasai! bye bye! Kara Nanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0