Its bean no no no..it's been you stupid o.0

Medans jag ändå är på skriv humör kan jag ju slänga in ett inlägg här också (;
Idag är det den 10 juli (OH SHIT!) Och det är 13 dagar kvar till närcon. DVS nästan ingenting ^w^ Dagarna går sakta förbi och den 7 juli kommer nog vara den värsta dagen på hela året.. morfar´..dog.. Så ja..

Idag har i alla fall Nanna hjälp mig att klippa och färga håret..nöjd nöjd nöjd nöjd :D. Imorgon skulle de bli dåligt väder ..har dom sagt hela dagen.. Men enligt SMHI ser de ut som de bara ska vara dåligt på morgonen o.0 och bli klart typ vid..12 tiden.. Anyways vi får väl vänta och se iguess.  Nu ska jag lyssna på spotify och göra ingenting ^^

//JETSKI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0