O.o NARCON!!

Nu är det Nanna som talar! 8D
Har fått fram laptopen till mig då Jetski inte ville ha den längre just nu. xD Snällt jag får sakerna då hon inte vill ha dem längre.

Nu har vi kanske.. två timmar kvar på vägen till Närcon! 8'D Jag tror jag avlider av förväntan! Det är så spännande. Vi stannade för att fika på en vanlig fika plats vid sidan av vägen, med parkbänkar och toalett. Xd Erri-chan bytte om då till sin Rhode dräkt där inne medans jag bad Jetski att dansa panda dansen!
Tyvärr kunde hon ingen så jag visade den genom att vingla springande genom en stig med mitt enda öga. Jag säger då det, HUR klarade han sig bara med ett öga och hoppar och springar samtidigt?!? Okej han har det alltid inte jag.. Det är nog förklaringen till det hela.

Och klockan är nu 09:43 Vi räknas vara där klokan 11:25 O.o pluss lite stopp för att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0