Shut up and let me go!

Hello you guys! :D
Från och med imorgon så är det 2 veckor kvar tills NÄRCON!!!! 8D So exciting ^^ Mig skall vara .. Nae vi ska inte förstöra överaskningen men de är bara till att vänta och se (; Annars så fördriver vi tiden med att läsa trevliga fysik böcker.. eller nja de är väl bara jag, Nanna rensar youtube på videor xD Såg att hon vart inne här för inte så länge sedan .. TWICE oh holy smoke!
Sedan så står Animal Planet på de handlar om ormar o.O'' Omg detta är ointressant! Jag vill till örebro typ NU jag vill va på närcon IDAG >.<'
Nu är jag arg också för 2 saker tänker inte nämna de nu ......... :#
XD c'yall later (; //JETSKI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0