nödvändigt då dah!

HAHA trodde jag skulle bli först av oss två att skriva här igen men där hade jag allt fel xD Och jag kallas väl egentligen inte chomp utan jag går under namnet jetski ^o^. Och NÄRCON är bestämt vi var 3 av dom första hundra som signa in (;  Såå ja de e great ^^ tänkte jag faktiskt skulle försöka ngn karaktär jag skulle kunna efterlikna men..ja vi får väl se. Jag hade gärna vart norge från HETALIA! ^o^ men där skiter sig hårfärg och övrigt på en gång.. mjoo ja vi får helt enkelt se ^^ Nu ska jag lyssna till ännu ett gudomligt avsnitt med slashat

Charrå!
//JESTSKi

Kommentarer
Postat av: Erri-Chama

Ja du ska gå som Norge för då har jag my beloved character med mig XD heja norge

2010-06-19 @ 22:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0